Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για τη συμμετοχή σας στη διαδικασία επιλογής για το πρόγραμμα Erasmus. Η παρουσία σας, η προετοιμασία, η υπευθυνότητα και ο ενθουσιασμός με τον οποίο ανταποκριθήκατε στη διαδικασία, απέδειξαν για ακόμη μια φορά την ωριμότητα, την προσπάθεια και τις δυνατότητές σας.
Η συμμετοχή σε ένα τέτοιο πρόγραμμα απαιτεί διάθεση για μάθηση, πνεύμα συνεργασίας και ανοιχτό μυαλό. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της επιλογής, όλοι σας δείξατε ότι διαθέτετε αυτά τα χαρακτηριστικά και ότι μπορείτε να σταθείτε με αξιοπρέπεια και αυτοπεποίθηση σε οποιαδήποτε εκπαιδευτική ή προσωπική πρόκληση.
Είμαστε περήφανοι για εσάς και για το επίπεδο που δείξατε τόσο στη συνέντευξη όσο και στη συνολική διαδικασία. Η προσπάθειά σας αποτελεί παράδειγμα για τους συμμαθητές σας και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε δράσεις που προάγουν την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.
Σας ευχόμαστε να συνεχίσετε με την ίδια θέληση και συνέπεια την πορεία σας. Οι ευκαιρίες δεν τελειώνουν εδώ, και είμαστε σίγουροι ότι θα βρεθείτε ξανά μπροστά σε εμπειρίες που θα σας εξελίξουν ακόμη περισσότερο. Τα ονομαστικά αποτελέσματα έχουν ανακοινωθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.
Με εκτίμηση,
Η επιτροπή επιλογής

